Stine Grande og Even Grønboengen skal bidra med ny energi og nyttig kompetanse inn i Bygg Reis Deg-teamet.
Høsten er i anmarsj og med høsten kommer også årets Bygg Reis Deg messe. I løpet av sommeren har administrerende direktør, Gunnar Glavin Nybø mistet to dyktige medarbeidere i Nina Lundgreen og Tuva Mehammer. Lundgreen har gått over i pensjonistenes rekker og Mehammer har begynt i ny jobb hos Fritzøe Engros.
– Det er klart det ble litt utfordrende å miste to ansatte så tett opp til messen, men det gir oss også nye muligheter sier Nybø. Nå får vi muligheten til å utvikle et team for fremtiden som samtidig får oppleve årets messe. Jeg skal sikre at vi tar vare på alt vi har vært gode på og er sikker på at Stine Grande og Even Grønboengen vil bidra med ny energi og nyttig kompetanse inn i Bygg Reis Deg teamet, sier Nybø i en pressemelding.
Stine Grande er 32 år og kommer fra Ski. Hun er utdannet på Høyskolen i Ålesund innen strategi og markedsføring med etterutdanning innen digital markedsføring fra Noroff. Hun har jobbet i ulike roller og bedrifter med prosjektledelse, analyse, messer, salg og markedsføring.
– Jeg er veldig klar for å brette opp ermene og gruse til mot årets messe. Jeg gleder meg til å få brukt min kompetanse slik at vi sammen kan utvikle en fantastisk messe, sier Grande.
Even Grønboengen er 27 år og kommer fra Kongsberg. Han er utdannet på Høyskolen Kristiania innen markedsføring- og merkevareledelse med fordypning i digital markedsføring. Han har den siste tiden jobbet med etablering av nettbutikk, salg- og markedsføring av ulike bedrifter.
– Jeg ser frem til å bidra til den digitale utviklingen av Bygg Reis Deg med min kompetanse og gleder meg veldig til å være en del av årets messe allerede i høst, sier Grønboengen.
– Jeg er glad for å få inn to unge kompetente medarbeidere og er sikker på at både Stine og Even har mye å bidra med i forhold til utvikling av årets arrangement og Bygg Reis Deg som selskap. Sammen skal vi sørge for at årets messe blir et positivt bidrag til gjenåpningen av samfunnet. Vi mener at våre utstillere kan bruke årets arrangement til å styrke relasjonen både internt blant sine medarbeidere og eksternt mot sine kunder og vi skal legge til rette for fine messedager, 20-23 oktober på Norges Varemesse i Lillestrøm avslutter Nybø.