Nytt om navn

SmartDok og easyReq samarbeider

Bildet: Daglig leder i easyReq, Jens-Harald Jenssen (t.v.) og salgssjef i SmartDok, Vidar Berg-Hansen, kan begge gå inn i høsten vel vitende om at de har fått en avtale på plass mellom selskapene deres.

SmartDok og easyReq har inngått et samarbeid som gir SmartDok-kunder tilgang til easyReqs brukervennlige digitale rekvisisjonsløsning, som et supplement til SmartDoks eksisterende tjenester.

Samarbeidet gir SmartDok-kunder muligheten til å effektivisere og forbedre sine innkjøpsprosesser gjennom easyReqs brukervennlige plattform.

– easyReq er et spennende produkt som digitaliserer våre kunders rekvisisjonsprosesser, sier salgssjef i SmartDok, Vidar Berg-Hansen.

– Fra mobilen kan dine ansatte enkelt opprette og sende rekvisisjoner på det de trenger og få godkjenning kjapt, mens prosjektledere har full kontroll på hva som kjøpes inn. Denne løsningen, som gir økt effektivitet og kontroll i innkjøpsprosessen, passer godt inn i vår portefølje, og vi er glade for å kunne tilby easyReq til våre kunder for å gjøre deres hverdag enda enklere, sier Berg-Hansen.

Daglig leder i easyReq, Jens-Harald Jenssen, gleder seg også over samarbeidet mellom de to bedriftene, som begge har hovedsete i Alta.

– Det betyr svært mye for easyReq at SmartDok ser en nytte i et samarbeid med oss. Vår løsning med digitale rekvisisjoner passer godt sammen med det brede tilbudet som SmartDok gir til sine kunder, sier han.

easyReq har også inngått en avtale med Maskinentreprenørenes Forbund (MEF) avdeling nord, som gir MEF-medlemmer i nord 15% rabatt på easyReqs årlige abonnementspris.

Les mer her om samarbeidet med MEF

Fordeler med easyReq

Kontroll over innkjøp: easyReq gir bedrifter full kontroll over innkjøpene før de skjer, og reduserer risikoen for unødvendige og impulsive kjøp.

Effektivisering: Digitale rekvisisjoner sparer tid og ressurser for både ansatte og prosjektledere.

Bedre bunnlinje: Ved å unngå unødvendige innkjøp kan bedrifter forbedre sin økonomiske ytelse.

Les mer om easyReq. 

logo
Bjørn Laberg