Jobb

StoCenter Leder/Uteselger Bergen

Har du lyst til å bli med i team Sto – som Centerleder Bergen?

Hos Sto Norge AS leverer vi mer enn bare produkter – vi leverer en opplevelse som får byggene til å stråle! Som en ledende leverandør av fasadesystemer, akustikk, maling, puss, gulvsystemer og alt av produkter til betongrehabilitering, har vi en stor visjon og enda større ambisjoner. Nå leter vi etter en StoCenter Leder/Uteselger som kan sjonglere både lederskap og salgskunst med en selger-sjarme av stjerneklasse!

Hovedansvarsområder:

1. Lede StoCenter Bergen

  • Overordnet ansvar for daglig drift av StoCenter, inkludert lagerstyring, personalledelse
  • Sikre at StoCenter er presentabelt og velorganisert til enhver tid.
  • Ansvar for å nå salgs- og driftsmål satt av selskapet.
  • Vi ønsker oss en med «kremmer» innstilling

2. Salg og kundeservice

  • Aktivt oppsøke nye kunder og bygge langvarige relasjoner med eksisterende kunder i regionen.
  • Tilby ekspertrådgivning og teknisk støtte til kunder om produktene og løsningene til Sto.
  • Bidra til økt salg gjennom oppsøkende salgsaktiviteter og vedlikehold av gode kundeforhold.
  • Kast deg inn i feltet og bygg varige relasjoner med kundene – vi snakker «faste frokostmøter»-nivå!
  • Bli den personen kundene våre ringer når de trenger en ekspert eller en morsom historie.
  • Boost salget ved å være den uunnværlige støtten alle kunder drømmer om.

3. Markedsføring og arrangementer

  • Planlegge og gjennomføre markedsføringsaktiviteter og kundearrangementer i StoCenter i samarbeid med vår markedsavdeling.
  • Vær verten med mesten: Planlegg og gjennomfør arrangementer som folk snakker om i kantina i ukesvis.
  • Vær vårt ansikt utad og sørg for at alle kjenner til våre fantastiske produkter – du er tross alt stjernespilleren vår!

4. Samarbeid med andre avdelinger

  • Samarbeide tett med logistikk, markedsføring og teknisk support for å sikre optimal kundeopplevelse.
  • Delta i relevante interne møter og treninger for kontinuerlig kompetanseheving, i inn og utland

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen salg, markedsføring, ledelse eller byggeteknikk.
  • Minimum 3-5 års erfaring fra lignende stilling, gjerne innen bygg- og anleggsbransjen.
  • Erfaring med ledelse og personalansvar er en fordel.
  • Sterke kommunikasjons- og presentasjonsferdigheter. – du kan overbevise en fisk om å kjøpe vann.
  • Resultatdrevet med evne til å jobbe selvstendig og i team.
  • Gode IT-kunnskaper, Kjennskap til SalesForce, CRM-systemer og MS Office er ønskelig.
  • Førerkort klasse B. – du må jo komme deg rundt!

Personlige egenskaper:

  • Proaktiv og selvgående med en sterk gjennomføringsevne.
  • Kundeorientert med utmerkede relasjonsbyggende evner.
  • Fleksibel og multitaskende – samtidig som du kan holde kaffekoppen i hånden uten å søle.
  • Engasjert og motivert med en positiv holdning og høy grad av ansvarsfølelse.
  • Kremmer innstilling

Vi tilbyr:

  • En spennende og variert stilling i et Internasjonalt, dynamisk og fremtidsrettet selskap.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsordninger.
  • Et arbeidsmiljø fullt av engasjerte kollegaer som elsker en god vits og en solid kaffekopp.
  • Noe reisevirksomhet må påberegnes

Arbeidssted: Sjøkrigsskoleveien 15 – 5165 Bergen

For spørsmål om stillingen, kontakt:

Shop Manager: Jim Fredriksen, epost: [email protected] 

Regionsansansvarlig: Truls Vallentinsen, epost: [email protected]

Søknadsfrist: 20.10.2024

Om Sto Norge AS:

Sto Norge er del av konsernet Sto AG som er lokalisert i Weizen i syd Tyskland, konsernet finnes i over 40 land med over 6000 ansatte. Vi har i dag StoCenter lokalisert i følgende byer: Trondheim, Bergen, Sandnes, Kristiansand, Fredrikstad og Oslo. Som en ledende leverandør av fasadesystemer, akustikk, maling, puss, gulvsystemer og alt av produkter til betongrehabilitering, har vi en stor visjon og enda større ambisjoner.