For å treffe kundenes behov innen byggenæringen har Würth AS nå økt sortimentet i alle sine butikker. Det betyr at det nå er over 5500 unike produkter i hyllene rundt om i landet.
Økt søkelys på byggkunden
– Vi opplever i økende grad etterspørsel for konkrete byggprodukter i butikkene våre, forteller Marius Hamborg, Kjedeleder i Würth Norge. For å treffe behovet har vi derfor økt fokuset på produkter som undertak, treskruer, spiker, betongforankring og kjemiprodukter for å nevne noe. Vi ønsker rett og slett at tømreren skal finne det aller meste som trengs hos oss, forteller han.
– Skulle det være ytterligere behov enn det som er i butikken, kan vi skaffe alt fra hovedlageret over natt, understreker Hamborg.
Alt til rehabilitering
– Det er overrakende god aktivitet på rehabiliteringsprosjekter for kundene våre. Jeg tror at med tilpasningene vi nå har gjort, vil vi treffe behovene til kundene svært godt – særlig mot ROT-markedet. Det spesielle med et rehabiliteringsprosjekt er jo at man ofte støter på uforutsette problemer som gjør at man rask må finne løsninger. Derfor har vi valgt å lagerføre en stor bredde på festemateriell og byggkjemi, sier Christoffer Clementz, divisjonssjef for bygg.