BYGG REIS DEG 2021: – Vi vet at mange er nysgjerrige på dusjtoaletter og den beste måten å sette seg inn i hvordan de fungerer og oppleves, er å prøve det ut selv.
Av Bjørn Laberg
Det sier Wenche Sydhagen, markedskoordinator B2B i Geberit AS.
Bygg Reis Deg nærmer seg med stormskritt. Byggfakta har spurt et tilfeldig utvalg utstillere, om hvilke forventninger de har til messa, og hvilke produkter de kommer til å fronte denne gang.
– I år deltar vi med våre to tilhengere med til sammen fire dusjtoaletter. Vi opplever at det er stor interesse for dusjtoaletter og mange vil gjerne bli bedre kjent med hva et dusjtoalett er. På standen vår kan gjestene prøve Geberit AquaClean i fred og ro, sier Sydhagen.
– Det er uvant å skulle delta på messe igjen etter en lang periode hvor vi har vært svært forsiktige med å avtale kundemøter. Det er ingenting som kan måle seg med et personlig møte, selv om digitale møter har vært en god erstatning. Vi vet at mange er nysgjerrige på dusjtoaletter og den beste måten å sette seg inn i hvordan de fungerer og oppleves, er å prøve det ut selv. Det vil vi blant annet tilby under årets Bygg Reis Deg, sier Wenche Sydhagen.