Nytt om navn

ACT Servicesenter styrker teamet

Bildet: Fra venstre: Anders Østli, servicetekniker, Vegard Thorvaldsen, softwareutvikler og Ronnie Børresen, servicekoordinator

ACT Logimark AS har ansatt Ronnie Børresen som ny servicekoordinator. Han vil være ansvarlig for koordinering av serviceavdelingen i bedriften.

– Fremover er det Ronnie kundene møter når de ringer ACT Servicesenter. Ronnie har tidligere arbeidet med planlegging av serviceoppdrag, og han har erfaring fra bransjen, sier markedssjef Anne Tove Håveødegård i en pressemelding.

Løser komplekse oppgaver

– I tillegg til Ronnie, fikk vi for en stund siden med oss Anders Østli (servicetekniker) og Vegard Thorvaldsen (softwareutvikler). Begge er godt innarbeidet allerede, og de har begge en bakgrunn som tilfører verdifull kompetanse til avdelingene sine, og dermed bedre løsninger til kundene. Vi har samlet sett et team av høyt kvalifiserte teknikere som er trent i å identifisere og løse komplekse oppgaver knyttet til alle typer merking i industrien, sier Håveødegård

– Våre teknikere er sertifisert i installasjon, reparasjon og service av blekkstråleskrivere (CIJ, IJ, HP etc), folieskrivere (TTO), merkelasere, automatisk etikettering og enkel automatisk palletering (LogiPallet). De fleste installasjonene ACT Logimark leverer innebærer at merkeutstyr skal kommunisere med bedriftens ERP-/MES-system. Vi har derfor fokus på at teknikerne skal kunne sette opp LogiFlow (vår mellomvare) ved installasjon, og å kunne utføre enkel feilsøking i kommunikasjonen,sier hun videre.

Bildet: Ronnie Børresen og Anders Østli, henholdsvis servicekoordinator og servicetekniker, planlegger Anders neste oppdrag.

Tilbyr opplæring av operatører

– Operatørenes kompetanse og forståelse for utstyret de betjener, er nøkkelfaktorer for en problemfri merkehverdag. Vi tilbyr alltid grundig opplæring av alle som skal betjene utstyret vi leverer, og anbefaler alle kunder å ha relevant personell tilgjengelig når våre teknikere installerer. Dette for å sikre at vi får overført kunnskap, og at operatørene selv kan stille sine spørsmål direkte til tekniker, sier Håveødegård.

Driftsavtale

– Som et ledd i ACT Servicesenters arbeid med å sikre optimal driftstid til lavest mulig driftskostnader for våre kunder, har vi utviklet ACT Driftsavtale. ACT Driftsavtale setter bedriften i stand til å budsjettere eksakte kostnader forbundet med utstyret som er levert, avslutter hun.

Bildet: Teknisk sjef Stian Vangen (foran til venstre) er veldig fornøyd med at han møter høsten med et så godt rigget ACT Servicesenter. 

logo
Bjørn Laberg